Laatjekennen.nl… Wie zit daar nou weer achter?

Hi, leuk dat je wil weten wie er achter ‘Laatjekennen.nl’ zit. Even voorstellen: Jan Wind, een 71-jarige boomer. Dol op verhalen van mensen. Vooral van inspirerende ondernemers. Die verhalen houden me fris en lekker ver uit de buurt van geraniums.

Minder is zoveel meer

Wat is de overeenkomst tussen een krantenartikel en een video? Ze zijn allebei niet van elastiek. In het print-tijdperk leerde ik korte verhalen schrijven. Columns van 200 woorden. Interviews van 375 woorden. Tuurlijk kun je veel langere video’s maken. Niet doen. Elastiek rekt uit en wordt slap. Of wil je een slappe video?

Drie ogen om te ontspannen

Laatjekennen.nl en Jan Wind is een betaalbare ‘one-mans-band’. Alles in één hand. Moet je liggen, maar dan heb je ook wat. Géén dure crew met veel mensen over je vloer. Weinig stress. Korte lijnen. Eenvoudig te plannen afspraken. Ontspannen één op één opnamesessies met maar drie ogen: die van mij en de camera. Géén bureaucratie, direct contact. Beste kans op prettige samenwerking voor succesvolle video’s.

Stop die vinger…

Die duim/vinger stopt wanneer jouw klant voelt dat je een helder en concreet antwoord gaat geven. Bij jouw video. Omdat jouw video de bezoeker vanaf het eerste moment intrigeert. De bezoeker voelt erkenning, ziet en hoort dat zijn probleem herkend wordt en wordt getriggerd door jouw aanbod, aanpak of oplossing.

De macht van storytelling

Nog interessanter is hoe jouw verhaal het verhaal van jouw klant wordt. Jouw toekomstige klant laat elke dag honderden posts aan zich voorbij scrollen en swipen. Elk verhaal bij Laatjekennen.nl begint met een uitdagende vraag in beeld. De verleidelijke toegang tot een verhaal dat boeit én bindt.

Oh ja, waarom die naam: ‘Laatjekennen.nl’?

Omdat ik jou graag wil voorstellen aan een groter publiek. Omdat je goed bent in je vak. En dat mogen best veel meer mensen weten. Dus weg met de oud-hollandse gedachte dat je jezelf juist niét moet laten kennen. Tuurlijk snap ik heel goed wanneer je moeite hebt om jezelf aan veel mensen te tonen. Kun je misschien best wat hulp bij gebruiken. Daar ben ik dan weer goed in.

Oh ja, waarom die naam: ‘Laatjekennen.nl’?

Omdat ik jou graag wil voorstellen aan een groter publiek. Omdat je goed bent in je vak. En dat mogen best veel meer mensen weten. Dus weg met de oud-hollandse gedachte dat je jezelf juist niét moet laten kennen. Tuurlijk snap ik heel goed wanneer je moeite hebt om jezelf aan veel mensen te tonen. Kun je misschien best wat hulp bij gebruiken. Daar ben ik dan weer goed in.

Zin om elkaar te leren kennen?

Bel of mail me even: 06 11 29 4001jan@laatjekennen.nl

Laatjekennen.nl is Jan Wind die zelf antwoord geeft, zonder chattende robots of keuzemenu’s met zeurmuziek. Gewoon, ouderwets persoonlijk. Heerlijk om nooit meer te worden doorverwezen…

Tot gauw!

Zin om elkaar te leren kennen?

Bel of mail me even: 06 11 29 4001jan@laatjekennen.nl

Laatjekennen.nl is Jan Wind die zelf antwoord geeft, zonder chattende robots of keuzemenu’s met zeurmuziek. Gewoon, ouderwets persoonlijk. Heerlijk om nooit meer te worden doorverwezen…

Tot gauw!

Laatjekennen brengt jouw beste zelf in beeld

Veel ondernemers vinden video maken omslachtig, tijdrovend en duur.
Laatjekennen biedt je in korte tijd goede kwaliteit video’s voor een redelijke prijs.
Geschikt voor alle sociale media.
Gemaakt voor jouw publiek.
Zodat jij zelf tijd en geld overhoudt om te ondernemen en te groeien.